viernes, 10 de septiembre de 2010

Compartint l'11 de setembre amb la gent de La Illeta i l'associació ARSU

Ahir va tenir lloc a ICV Reus el lliurament de la tercera edició dels guardons "11 de setembre, la Catalunya que volem". Les persones a les quals enguany es retia homenatge per la seva tasca eren l'equip humà de La Illeta i de l'associació ARSU. Acompanyats d'ells i de molts companys com el Toni Oliach, el Joan Guix, la Teresa Vallverdú, el Daniel Pi i la Pilar Pérez em vaig adonar de quantes han estat les persones que han ajudat a projectes com aquest. Per part de La Illeta i ARSU, els parlaments de la Tre i la Maite van tenir el seu certer punt de reivindicació i d'agraïment. Enhorabona!
Em sento també molt satisfet que una bona representació dels anteriors guardonats decidís compartir amb nosaltres aquest acte: Gràcies Pilar, Paquita i Gonzalo per assistir.
De la meva banda, fa uns dies vaig fer a 4 mans amb la Pilar Pérez aquest article que avui es publica. El podeu llegir aquí: http://www.reusdigital.cat/index.php?command=show_news&news_id=14893

No hay comentarios: